۱۱ نفر از افراد گرفتار سیلاب گناباد نجات یافتند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 03:13
مشهد- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: ۱۱ نفر گرفتار در سیلاب جاده روستایی چاه میغانی گناباد نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین محمدی اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و سیلاب در جاده روستایی چاه نمک به چاه میغانی از توابع بخش مرکزی گناباد ۱۱ نفر سرنشینان تعدادی وسایل نقلیه در سیلاب گرفتار شده بودند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد ادامه داد: با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه و بخشداری مرکزی این افراد بعد از سه ساعت تلاش نجات یافتند.

وی گفت: حجم سیلاب چهارشنبه شب در محور چاه نمک به چاه میغانی بسیار زیاد بوده و در مسیرهایی باعث تخریب ۱۰۰ درصدی جاده شده است.

محمدی تصریح کرد: جاده روستایی چاه نمک به چاه میغانی گناباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.