آمریکا برای همیشه از خلیج فارس اخراج شد

افکار نیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 08:18
ویل شرایور فعال ژئوپلیتیکی - رسانه‌ای آمریکایی: آمریکا برای همیشه از خلیج فارس اخراج شد، ترامپ گفته برای خروج از منطقه نیازی به توافق با ایران نداریم!

ویل شرایور فعال ژئوپلیتیکی - رسانه‌ای آمریکایی: آمریکا برای همیشه از خلیج فارس اخراج شد، ترامپ گفته برای خروج از منطقه نیازی به توافق با ایران نداریم! 

 چه آمریکا الان از منطقه خارج شود چه بعداً، ایران به یک پیروزی استراتژیک قاطع و غیرقابل‌بازگشت دست یافته است. 

آمریکا هرگز پایگاه‌های خود را در منطقه خلیج‌فارس بازپس نخواهد گرفت، و هرگز نخواهد توانست دوباره بر تنگه هرمز تسلط پیدا کند. 

 و شیخ‌نشین‌های عرب محکوم به فنا هستند. 

photo_۲۰۲۶-۰۴-۰۲_۰۳-۳۵-۱۶

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.