دو بوستان‌ در تهران تعطیل شد

خبرآنلاین پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 09:34
همه بوستان‌های نواحی ده‌گانه منطقه یک به جز دو بوستان آبک در ناحیه ۳ و سوهانک در ناحیه ۱۰ ، آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت است.

به گزارش خبرآنلاین،احسان خیراتیان صفایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: در روزهایی که مردم همچنان با صبوری و استقامت، سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند، فراهم‌کردن فضایی امن و آرام برای حضور در طبیعت، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: با هدف صیانت از سلامت شهروندان، در روز طبیعت‌، همه بوستان‌های منطقه یک به جز دو بوستان آبک و بوستان جنگلی سوهانک برای حضور شهروندان آماده است و عملیات نظافت عمومی بوستان‌ها، شست‌وشوی نیمکت‌ها و سطل‌های زباله، رفع نواقص روشنایی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.

معاون‌ شهردار منطقه یک با اشاره نظافت و شست‌وشوی وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها گفت: بیش از ۱۰۴ ست از وسایل بازی کودکان در بوستان‌های منطقه یک مورد شست‌وشو، پاکسازی و رسیدگی قرار گرفت تا محیطی سالم، ایمن برای حضور کودکان و خانواده‌ها فراهم شود.

صفایی تصریح کرد: کاشت گل فصلی از جمله بنفشه، سینره، شب بو و باز شدن پیازهای لاله منظره زیبایی به بوستان ها بخشیده است.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.