محور اصفهان–شیراز برای تردد خودروها بازگشایی شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 09:37
اصفهان -رئیس پلیس راه استان اصفهان از بازگشایی محور اصفهان به شیراز خبر داد و گفت: پس از رفع محدودیت‌های ایجاد شده، تردد خودروها امکان پذیر شد.

سرهنگ عبدالرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اطلاعیه قبلی مبنی بر مسدود شدن محور اصفهان به شیراز، با انجام اقدامات لازم و رفع مشکلات موجود، این محور اکنون بازگشایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در این مسیر برقرار است و رانندگان و مسافران می‌توانند از محور اصفهان–شیراز برای سفرهای خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با توجه به شرایط جاده با احتیاط رانندگی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.