کاشت نهال امید در لنگرود

خبرآنلاین پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 10:49
پویش کاشت درخت به نیت شهدای جنگ تحمیلی همزمان با سراسر کشور در شهرستان لنگرود آغاز شد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین گیلان در پی دعوت رهبر انقلاب اسلامی، از مردم به کاشت نهال به نیت شهدای جنگ تحمیلی سوم در روز طبیعت، صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان لنگرود چند اصله نهال نارنج در بوستان فجر لنگرود غرس شد. شهرستان لنگرود 5 شهید از ابتدای جنگ رمضان برای دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده است.

رهبر انقلاب روز گذشته در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران و در آستانه روز طبیعت از عموم ملت ایران دعوت کردند از روز طبیعت تا پایان بهار، به نیّت همه شهدا، خصوصاً شهدای جنگ تحمیلی سوم، #نهال_امید را در پهنه سرزمین خود غرس کنند تا هر یک از این نهال‌ها در سالهای آینده به شجره‌ای طیبه و درختی پرثمر تبدیل شود

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.