توییت ولایتی درباره تنگه هرمز/ جنگ با سرخوشی و خیال بافی متجاوزان به پایان نمی‌رسد

خبرآنلاین پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 11:41
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایکس نوشت: تنگه هرمز به روی جهان باز است؛ اما همیشه به روی دشمنان مردم ایران و پایگاههای آنان در منطقه بسته می ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلایین، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایکس نوشت: تنگه هرمز به روی جهان باز است؛ اما همیشه به روی دشمنان مردم ایران و پایگاههای آنان در منطقه بسته می ماند.

ولایتی تاکید کرد: جنگ با تدبیر و اقتدار ایران پایان خواهد یافت و نه با سرخوشی و خیال بافی متجاوزان.

توییت ولایتی درباره تنگه هرمز/ جنگ با سرخوشی و خیال بافی متجاوزان به پایان نمی‌رسد

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.