آسیب جنگ به ۳۳ هزار واحد مسکونی در تهران

الف پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 12:00
سخنگوی شهردار تهران اعلام کرد که در جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکایی تاکنون به ۳۳ هزار واحد مسکونی آسیب وارد شد.

به گزارش تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهردار تهران اعلام کرد که در جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکایی تاکنون به 33 هزار واحد مسکونی آسیب وارد شده است.

وی گفت: در مجموع 33 هزار واحد مسکونی نیازمند تعمیرات هستند؛ از تعمیرات جزئی مانند شیشه و در و پنجره تا مواردی که نیازمند بازسازی اساسی یا نوسازی کامل است.

تاکنون تکلیف بیش از چهار هزار واحد مسکونی مشخص و عملیات بازسازی آن‌ها آغاز شده است؛ این اقدامات یا توسط خود شهروندان با حمایت مالی شهرداری انجام می‌شود یا مستقیماً توسط شهرداری پیگیری می‌شود.

در مجموع 1869 خانواده آسیب‌دیده داریم که موضوع اسکان آن‌ها مطرح بوده است. تاکنون 1245 خانواده، معادل حدود 4200 نفر، در 23 مجموعه اقامتی اسکان داده شده‌اند.

برخی از آسیب‌دیدگان نیز به درخواست خود در منازل بستگان یا شهرهای دیگر مستقر شده‌اند. همچنین حدود 140 خانواده پس از انجام تعمیرات جزئی به منازل خود بازگشته‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.