تهدید نابود کردن برق ایران چقدر جدی است؟

نامه نیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 12:14
وبگاه آمریکایی آکسیوس گزارش کرد که تهدید جدید ترامپ برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های برق ایران، بیش از آنکه نشانه یک راهبرد نظامی باشد، بازتابی از ناامیدی او نسبت به روند جنگ و عدم تمایل تهران به پذیرش توافق مورد نظر واشنگتن است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وبگاه آمریکایی آکسیوس گزارش کرد که تهدید جدید ترامپ برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های برق ایران، بیش از آنکه نشانه یک راهبرد نظامی باشد، بازتابی از ناامیدی او نسبت به روند جنگ و عدم تمایل تهران به پذیرش توافق مورد نظر واشنگتن است.

یک فرد نزدیک به ترامپ که هفته گذشته درباره تحولات جنگ با او گفت‌وگو کرده، در این‌باره اظهار داشته است «رهبری نظامی ایران خسارت‌های زیادی متحمل شده، اما هنوز این خسارت‌ها را به‌عنوان فشار واقعی احساس نمی‌کند و در حال حاضر بحث‌هایی درباره سنجش میزان تحمل آن‌ها در برابر فشارها مطرح است.»

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.