اختلال سامانه تیتک رفع شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 12:41
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو،اختلال ایجاد شده در وب‌سرویس استعلام شناسه رهگیری، به طور کامل رفع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، با پایداری کامل زیرساخت‌های فنی، تمامی خدمات الکترونیک استعلام و ثبت فرآورده‌های سلامت‌محور از سر گرفته شد و مراکز عرضه موظفند فرآیند توزیع را مطابق روال معمول ادامه دهند.

اطلاعات اقلام سهمیه‌ای از جمله شیرخشک که در دوره اضطرار به صورت آزاد تحویل شده، می‌بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه در سامانه ثبت نهایی شود.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از همکاری داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مجاز و سازمان‌های بیمه‌گر در اجرای دقیق دستورالعمل‌های دوره اضطرار تقدیر کرد.

بنابر این به گزارش، پایش لحظه‌ای سامانه‌ها برای تضمین پایداری خدمات، کماکان در دستور کار دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.