قدردانی آتش نشانان تهران از پشتیبانی شهروندان در صحنه حوادث

همشهری آنلاین پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 13:17
شهروندان با حضور در کنار آتش نشانان در عملیات های مختلف از آنها پذیرایی کردند که این اقدام شهروندان سبب شد تا آتش نشانی تهران از مهربانی مردم که همواره در صحنه حوادث یار و پشتیبان آتش‌نشانان بوده‌اند، قدردانی کند.

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: « در روزهای پرکار حادثه و عملیات‌های مستمر آتش‌نشانان، صحنه‌های زیبایی از همراهی و همدلی شهروندان شکل گرفت. در حاشیه مأموریت‌ها، بسیاری از مردم به صورت خودجوش با توزیع چای، آب، غذا و اقلام خوراکی، در کنار نیروهای عملیاتی حاضر شدند و با این رفتار صمیمانه، روحیه‌ای مضاعف به آتش‌نشانان و دیگر نیروهای امدادی بخشیدند.

این همراهی مردم، جلوه‌ای از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و قدرشناسی شهروندان نسبت به فداکاری‌های نیروهای امدادی است و نقش مهمی در حفظ انگیزه و توان عملیاتی آتش‌نشانان داشته است.

سازمان آتش‌نشانی تهران ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند، از مردم شریف و مهربانی که همواره در صحنه حوادث یار و پشتیبان آتش‌نشانان بوده‌اند قدردانی می‌کند و اعلام می‌دارد که این همراهی صمیمانه، پشتوانه‌ای بزرگ برای ادامه خدمت‌رسانی است.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.