
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با هدف استمرار ارائه خدمات عمومی و حفظ امنیت و آرامش کارکنان دستگاه قضا، فعالیت همه واحدهای قضائی و اداری در سراسر کشور از ۱۵ فروردین تا اطلاع ثانوی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود.
مدیران با رعایت اقتضائات استانی و شرایط کاری هر واحد به گونهای برنامه ریزی نمایند که همه کارکنان به نوبت در محل کار حاضر شوند و سایر کارکنان دورکار نیز آمادگی لازم را برای حضور در محل کار داشته باشند. ضمناً اولویت استفاده از دورکاری با بانوان و کارکنان دارای فرزند خردسال بوده و همه ردههای مدیریتی از شمول دورکاری مستثنی هستند.
با توجه به تعیین اوقات رسیدگیهای قبلی، روسای محترم واحدهای قضائی ترتیبی اتخاذ فرمایند که با حضور فعالانه همکاران اعم از قضائی و اداری، حتی الامکان رسیدگیها در موعد مقرر انجام پذیرد و تعیین تکلیف پروندههای زندانی دار در اولویت باشد. همچنین با تعیین شعب کشیک در دادسراها و محاکم کیفری ۲ و ۱ در سراسر کشور، زمینه خدمات رسانی به مراجعین در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل فراهم شود.