وضعیت ذخایر دارو مطلوب است، جای هیچ نگرانی نیست

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 14:52
معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر پایداری وضعیت مطلوب در ذخایر استراتژیک دارو، اعلام کرد: دستور برای واردات فوری و پایداری بازار دارو صادر شده است.

وضعیت ذخایر دارو مطلوب، جای هیچ نگرانی نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهوری در صفحه شخصی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«در پی تجاوز وحشیانه دشمن به برخی واحد‌های تولید دارو، موضوع را شخصاً بررسی کردم. به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهم ذخایر استراتژیک در وضعیت «مطلوب» است و جای هیچ نگرانی نیست.

دستورات برای واردات فوری و پایداری بازار دارو صادر شد.»

در پی تجاوز نظامی رژیم اسرائیل و آمریکا، اخیرا یک شرکت دارویی در ملارد با اصابت مستقیم موشک کاملا تخریب شده است. این شرکت در زمینه تولید و آزمایش دارو‌های ضدسرطان و بیماری‌های خاص فعالیت می‌کرد.

معاون وزیر بهداشت در زمینه این جنایت جنگی آمریکا و رژیم اسرائیل اعلام کرده است: واحد‌های تولیدی و تحقیق و توسعه این کارخانه به‌طور کامل تخریب شده و از آغاز جنگ تاکنون ۲۴ واحد فعال در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و زنجیره توزیع دچار آسیب‌های جدی شده‌اند.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین تاکید کرده است که تولید و تأمین اقلام حیاتی همچنان بدون‌وقفه ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.