حمله به انستیتو پاستور ایران نقض امنیت سلامت جهانی است

مشرق نیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 16:40
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت خواستار محکومیت جهانی حمله به انستیتو پاستور و ارزیابی خسارات آن شد.

به گزارش مشرق، دکتر کرمانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به حمله به انستیتو پاستور ایران واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت: تجاوز به انستیتو پاستور ایران ـ یکی از ارکان صد ساله سلامت جهانی و عضو شبکه بین‌المللی پاستور ـ تجاوز مستقیم به امنیت سلامت بین‌المللی است و این اقدام نقض کنوانسیون‌های ژنو و اصول حقوق بین‌الملل بشردوستانه به شمار می‌آید.

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , انستیتو پاستور ایران , وزارت بهداشت ,

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت همچنین از سازمان بهداشت جهانی، صلیب سرخ جهانی و سایر نهادهای بهداشت جهانی خواست این حمله را محکوم کرده، نسبت به ارزیابی خسارات اقدام کنند و از روند بازسازی حمایت به عمل آورند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.