روز سی و چهارم/وعده صادق ۴ روی موج ۹۰ ؛ صنایع فلزی آمریکا زیر ضربات موشکی/هجوم پهپادی ارتش به مقر جنگنده‌های پیشرفته آمریکا در اردن/بروزرسانی می شود

تابناک پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 16:41
در موجی از موشک‌های ایران با شعار «انتقام خون شهدای جنایت شیمیایی حلبچه و سردشت» بر تاسیسات و مواضع نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی فرود آمد؛ پیامی آشکار از عزم ملتی که هرگز ظلم را فراموش نمی‌کند.

روز سی و چهارم/حمله موشکی ایران با انتقام شهدای شیمیایی حلبچه و سردشت/بروزرسانی می شود

به گزارش تابناک، جنگ رمضان به سی و چهارمین روز خود رسید و در شرایطی که دشمن به خیال و توهم باطل خود فکر می‌کرد می‌تواند طی فقط چند روز، جمهوری اسلامی ایران را تسلیم کند و به اهدافش دست یابد، اما هر روزی که می‌گذرد، دلاورمردان ما در نیروهای مسلح به شکل جدیدی اقتدار خود را به رخ دشمن آمریکایی - صهیونیستی نشان می‌دهند.

جمهوری اسلامی ایران حملات موشکی جدیدی به سرزمین‌های اشغالی کرده‌، به گونه‌ای که طی ۲ ساعت گذشته، چهار حمله موشکی علیه اراضی اشغالی صورت گرفت. نتیجه این حملات دقیق تاکنون این بوده که ۱۱ مکان در تل‌آویو و اطراف آن دچار خسارت شد و به دنبال این حملات، آژیرهای هشدار در آنجا به صدا درآمد.

از سوی دیگر، هر روز تعداد زیادی از پهپادهای دشمن را نابود می‌کنیم که تاکنون تعداد پهپادهای منهدم شده دشمن آمریکایی -صهیونیستی به ۱۵۰ فروند رسیده است.

روابط عمومی سپاه از اجرای موج نودم عملیات وعده صادق ۴ و حمله به صنایع فولاد و آلومینیوم آمریکا در منطقه خبر داد.
 
در این بیانیه آمده است: هشدار داده بودیم که در صورت تکرار حمله به صنایع ایران، صنایع رژیم صهیونیستی و صنایع آمریکایی مستقر در منطقه را منهدم خواهیم کرد ولیکن دشمن که هنوز به جهت سنگینی شکست ها قدرت محاسبه را از دست داده است هشدارها را نادیده گرفت و صنایع فولاد ایران را هدف قرار داد.
 
در پاسخ به این شرارتهای جنایتکارانه که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از کارگران شد طی عملیات مشترک موشکی و پهپادی ، نیروهای هوافضا و دریایی سپاه پاسداران در موج ۹۰ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک "یامن هو شدید العقاب" که به صورت ممتد و کابوس وار از بامداد گذشته ادامه دارد مراکز زیر را مورد هدف قرار داده و بخش های اصلی آن را منهدم کردند.
 
صنایع فولاد آمریکا مستقر در ابوظبی امارات، صنایع استیل آمریکا مستقر در ابوظبی امارات ، بخش های سالم و آسیب ندیده در حمله قبلی صنایع آلومینیوم آمریکا در بحرین ، صنایع تسلیحاتی رافائل و مخفیگاه نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در نزدیکی شهر منامه؛
 
در این عملیات موشکی و پهپادی ده ها نفر از تروریست های آمریکایی کشته و مجروح شدند و محل اصابت توسط نیروهای امنیتی فورا قرنطینه شد، ولیکن رفت و آمد آمبولانس ها برای تخلیه مجروحان تا ساعت ها ادامه داشت.
 
این حملات یک اخطار بوده و در صورت تکرار حمله به صنایع ایران، پاسخ بعدی با حمله به زیرساخت های اصلی رژیم اشغالگر و صنایع اقتصادی آمریکا در منطقه بسیار دردناکتر خواهد بود.
 
همچنین،  ارتش جمهوری اسلامی ایران از هجوم پهپادی ارتش به مقر جنگنده‌های پیشرفته آمریکا در اردن خبر داد.
 
در اطلاعیه شماره ۵۲ ارتش آمده است: ملت عزیز ایران اسلامی! به یاد شهیدان وطن و سیدالشهدای نیرو‌های مسلح، شهید سپهبد سید عبدالرحیم موسوی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نخستین ساعات امروز، محل استقرار جنگنده‌های پیشرفته ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادی خود قرار دادند
 
پایگاه هوایی الازرق اردن، یکی از مهم‌ترین مراکز راهبردی و فرماندهی نیرو‌های متجاوز آمریکایی در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود. این پایگاه که نقش اصلی در هدایت جنگنده‌های پیشرفته و عملیات پهپاد‌های جاسوسی و تهاجمی دشمن علیه مواضع جبهه مقاومت و کشورمان داشته با هدف کاهش توان رزم هوایی دشمن، آماج حملات پهپاد‌های انهدامی ارتش قرار گرفته است

تعداد بازدید : 403
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.