جاده چالوس یک‌طرفه شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 16:45
رئیس پلیس راه فراجا از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد کرمی اسد رئیس پلیس راه فراجا، اعلام کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک و به‌منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران و مدیریت جریان ترافیک، بنا بر تدابیر اتخاذشده، تردد کلیه وسایل نقلیه در جاده چالوس و آزادراه تهران–شمال از ساعت ۱۷:۰۰ امروز (۱۳ فروردین) در مسیر جنوب به شمال ممنوع خواهد شد.

وی افزود: در ساعت اعلام‌شده، مسیر شمال به جنوب این دو محور به‌صورت یک‌طرفه درآمده و این محدودیت تا پایان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فراجا همچنین از مسافران خواست پیش از آغاز سفر، از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کرده و زمان سفر خود را مدیریت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.