کاشت نهال، نماد امید و ایستادگی ملت ایران در روز طبیعت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 16:51
زنجان- نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کاشت نهال در روز طبیعت، نمایش امید و ایستادگی ملت ایران در شرایط متفاوت

به گزارش خبرگزاری مهر،  حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی، امروز در مراسم غرس نهال در روز طبیعت، با اشاره به تفاوت‌های امسال در ماه رمضان، نوروز و روز طبیعت، اظهار داشت: ملت ایران در شرایطی که رهبر خود را از دست داده است، امیدوارتر از همیشه است و با همین امید و قدرت جلوی دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: کاشت نهال در این روز، نمادی از امید، زندگی و ایستادگی ملت ایران است و نشان می‌دهد که ما خواهان سبز ماندن همیشگی ایران هستیم. این اقدام، نمایش بصیرت و اراده ملت برای عبور از سختی‌ها و تداوم مسیر پیشرفت و آبادانی است.

حجت‌الاسلام حسینی، حضور در این مراسم را فرصتی برای تجدید پیمان با طبیعت و تأکید بر مسئولیت همگانی در حفظ منابع طبیعی دانست و ابراز امیدواری کرد که این روحیه امید و ایستادگی، در تمامی عرصه‌های زندگی ملت ایران جاری باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.