اهدای خون مدیران و اعضای باشگاه آلومینیوم برای حمایت از مجروحان جنگ تحمیلی

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 17:47
مربیان و بازیکنان باشگاه آلومینیوم با حضور در سازمان انتقال خون استان مرکزی، در اقدام انسان‌دوستانه اهدای خون شرکت کردند.
اهدای خون مدیران و اعضای باشگاه آلومینیوم برای حمایت از مجروحان جنگ تحمیلی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،در راستای فراخوان سازمان انتقال خون و پویش «سفر سرخ»، محمد رجائیان مدیرعامل، محمد شریفی عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران، پرسنل، مربیان و بازیکنان باشگاه آلومینیوم با حضور در سازمان انتقال خون استان مرکزی، در این اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه شرکت کردند.
 
اهدای خون در این ایام، اقدامی برای حمایت از مجروحان جنگ رمضان در پی حملات وحشیانه صهیونی-آمریکایی است و اعضای باشگاه آلومینیوم با حضور خود، همبستگی و مسؤولیت اجتماعی جامعه ورزش را در شرایط بحرانی به نمایش گذاشتند و نشان دادند در هر شرایط، در کنار مردم شریف ایران هستند.
 
گفتنی است، باشگاه آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر با برپایی موکب خدمت در پیاده‌راه سردار شهید پاکپور در میدان شهدای اراک، هر شب از هموطنان و همشهریان عزیز پذیرایی می‌کند و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.
 
لازم به ذکر است که این اقدام خداپسندانه با حضور معاون دانشگاه پیام نور اراک و همچنین اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی باشگاه آلومینیوم صورت پذیرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.