تجاوز دشمن آمریکایی‌ ـ صهیونی به انستیتو پاستور

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 18:15
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع وزارت بهداشت تجاوز آمریکایی‌صهیونی به انستیتو پاستور ایران را تجاوز مستقیم به امنیت سلامت بین‌المللی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انستیتو پاستور ایران موسسه علمی و تحقیقاتی کنترل بیماری‌های عفونی هدف حمله هوایی قرار گرفت.

تصاویر منتشر شده از آسیب جدی به ساختمان‌های این مرکز علمی معتبر جهانی حکایت کرد.

در همین رابطه حسین کرمانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تجاوز به انستیتو پاستور ایران - یکی از ارکان صد ساله سلامت جهانی و عضو شبکه بین‌المللی پاستور - تجاوز مستقیم به امنیت سلامت بین‌المللی است. این امر نقض کنوانسیون‌های ژنو و اصول حقوق بین‌الملل بشردوستانه است.

ما از سازمان بهداشت جهانی، صلیب سرخ جهانی و نهادهای بهداشت جهانی می‌خواهیم که این حمله را محکوم کنند، خسارات را ارزیابی کرده و از بازسازی حمایت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.