حمله مجدد دشمن به پل B۱؛شهروندان از مراجعه به محل اصابت خودداری کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 18:41
کرج- عصر پنجشنبه دشمن آمریکایی- صهیونی پل B۱ را مجدد مورد حمله قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصز پنجشنبه برای دومین بار، دشمن آمریکایی-صهیونی پل B۱ را مورد حمله قرار داد.

از شهروندان خو به این خواسته شده به محدوده مراجعه نداشته باشند. تمامی مسیرها بسته شده و نیروهای امدادی و خدماتی به محل اعزام شدند.

اخبار تکمیلی در خصوص خسارات مالی و جانی پروژه از طریق این کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

بعدازظهر امروز حمله اول به این پل انجام شد که تعدادی از شهروندان مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند و دو نفر نیز به شهادت رسیدند. این حادثه در منطقه کارگاهی اجرای پل اتفاق افتاده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.