فدراسیون بینالمللی فوتبال در پی شکایت باشگاه تراکتور، بازیکن برزیلی سابق این تیم و باشگاه سپاهان را با جریمههای سنگینی، نقرهداغ کرد.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پی شکایت باشگاه تراکتور، فیفا پس از بررسی پرونده انتقال ریکاردو آلوز از تراکتور به سپاهان، حکم نهایی خود را صادر کرد.
براساس رای صادره، آلوز علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.
این تصمیم در پی جدایی غیرقانونی آلوز و پیوستن او به سپاهان علیرغم داشتن قرارداد معتبر سهساله اتخاذ شد. واحد حقوقی تراکتور با ارائه مستندات قانونی به فیفا، از حقوق باشگاه صیانت کرد و توانست مرجع بینالمللی را به محکوم کردن بازیکن وادار کند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.