کشف مواد مخدر از خودروی عبوری در میامی؛ ۲ سرنشین سواری دستگیر شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 18:54
میامی- فرمانده انتظامی میامی از کشف مواد مخدر از خودرو عبوری محور مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: دو سرنشین این خودرو دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید مهدی موسوی بعدازظهر پنجشنبه در بازدید ایست بازرسی میامی با تاکید بر اینکه محورهای مواصلاتی این شهرستان تحت رصد است، اظهار کرد: گشت های ویژه نوروز فعال و اجازه جولان به سو استفاده گران از این موقعیت را نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پاسگاه عباس آباد به یک خودرو سواری مشکوک شدند، اضافه کرد: خودرو برای بررسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی میامی از کشف دو کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این خودرو خبر داد و اظهار داشت: با کشف مواد دو سرنشین این خودرو دستگیر شدند.

موسوی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات ماموران انتظامی به قصد انتقال مواد از شرق کشور به یکی از استان های شمالی کشور اقرار کردند.

وب با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر تحویل مراجع قضایی میامی شدند، افزود: پلیس با سوداگران مرگ به طور جد برخورد می‌کند و اجازه عبور این محموله ها را نخواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.