دلخراش، بی‌رحمانه، تنفرانگیز و به شدت غیرانسانی

الف پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 19:01
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به حمله امروز صبح متجاوزان به «انستیتو پاستور» در تهران واکنش نشان داد.  

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: دلخراش، بی‌رحمانه، تنفرانگیز و به شدت غیرانسانی.

وی افزود: متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی به انستیتو ‌پاستور ایران قدیمی‌ترین و معتبرترین مرکز پژوهش و بهداشت عمومی ایران و خاورمیانه  حمله کردند؛ مرکزی که در سال ۱۹۲۰ بر اساس توافق میان انستیتو پاستور پاریس و دولت ایران تأسیس شد.

دلخراش، بی‌رحمانه، تنفرانگیز و به شدت غیرانسانی

 بقائی خاطرنشان کرد: این فقط یک جنایت جنگی دیگر در میانه یک جنگ غیرقانونی نیست؛ این جنایات، حمله به ارزش‌های بنیادین انسانی و تمدن بشری است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.