نقره داغ ریکاردو آلوز در پرونده شکایت تراکتور  

الف پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 19:28
ریکاردو آلوز با شکایت تراکتور علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس رای صادره از سوی فیفا، ریکاردو آلوز علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.

این تصمیم در پی جدایی آلوز و پیوستن او به سپاهان علی‌رغم داشتن قرارداد سه‌ساله اتخاذ شد. واحد حقوقی تراکتور با ارائه مستندات قانونی به فیفا، از حقوق باشگاه صیانت کرد و توانست مرجع بین‌المللی را به محکوم کردن بازیکن وادار کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.