پزشکیان به علی‌اف: با تمام توان از خود دفاع می‌کنیم

مشرق نیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 19:57
رئیس جمهور و الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان، روز پنجشنبه۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۵ به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی همتای آذربایجانی را در جریان آخرین تحولات مرتبط با تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و جنایات ارتکابی آنها از جمله حمله به مدارس و بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های حیاتی و صنعتی ایران قرار داد.

‌پزشکیان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در میانه مذاکرات با آمریکا، مورد تهاجم نظامی این کشور و رژیم صهیونیستی قرار گرفت، بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود با استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.

‌رئیس جمهور همچنین از ابراز هم‌دردی و حمایت دولت و مردم جمهوری آذربایجان قدردانی کرد.

‌رئیس‌جمهور آذربایجان نیز با اشاره به پیامدهای منفی جنگ بر امنیت و ثبات منطقه، ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر صلح و ثبات در منطقه حاکم شود.

‌روسای جمهور دو کشور همچنین درباره پیشبرد همکاری های دو کشور در زمینه‌های مختلف تبادل نظر کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.