لبیک به فرمان رهبر انقلاب؛ کاشت نهال مثمر توسط مردم خوزستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 21:16
اهواز - مردم خوزستان همزمان با روز طبیعت و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حفظ و احیای منابع طبیعی، اقدام به کاشت نهال مثمر در شهرهای مختلف استان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این برنامه معنوی و نمادین در نقاط مختلف استان برگزار شد و شرکت‌کنندگان با یاد و نام شهیدان، نهال‌هایی از گونه‌های مثمر و سازگار با اقلیم منطقه را در زمین نشاندند.

هدف از اجرای این اقدام فرهنگی و زیست‌محیطی، ترویج فرهنگ درخت‌کاری، صیانت از محیط‌زیست، و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهیدان عنوان شده است.

لبیک به فرمان رهبر انقلاب؛ کاشت نهال مثمر توسط مردم خوزستان

شرکت‌کنندگان در این آیین، کاشت هر نهال را ادای دینی به شهدا و اقدامی در مسیر حفظ طبیعت و آینده کشور دانستند و بر تداوم این حرکت در سال‌های آینده تأکید کردند.

لبیک به فرمان رهبر انقلاب؛ کاشت نهال مثمر توسط مردم خوزستان

در بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز طبیعت آمده بود: اکنون که دشمن زبون و بی‌رحم آمریکایی و صهیونی، حدّ و مرز انسانی، اخلاقی و حیاتی در دَدمنشی خود ندارد و حتی فضاهای طبیعی و زیست‌محیطی میهن عزیزمان را نیز مورد هجوم و آسیب قرار داده است، هر حرکتی در مسیر گسترش آبادانی و ساختن آینده درخشان ایران، اقدامی شایسته و بایسته است. از جمله این کارهای پسندیده آن است که آحاد مردم در همه شهرها و روستاها با کمک یکدیگر و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، از روز طبیعت تا پایان بهار خصوصاً روزهای فروردین ماه به کاشت درختان مُثمِر و نیز مراقبت‌های بعدی مورد نیاز اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.