درخواست رئیس‌ سازمان نظام پزشکی از نیروهای مسلح: تلافی کنید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 21:20
رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی ایران، در واکنش به حمله دشمن به انستیتو پاستور ایران، از نیروهای مسلح کشورمان خواست به تلافی این اقدام جنایتکارانه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس‌زاده نوشت: حمله به انستیتو پاستور که نماد دیرینه‌ بهداشت و سلامتی ایرانیان است، اوج سبوعیت دشمنان برای ریشه‌کنی ایران و ایرانیان را نشان داده است.

از سازمان بهداشت جهانی و صلیب سرخ جهانی و… نه، نه!

از نیروهای مسلح و مقتدر کشورمان می‌خواهم ذیل سیاست «چشم در برابر چشم»، تمامی مراکز مشابه وابسته به دشمنان در منطقه را با خاک یکسان کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.