حمله به مرکز پشتیبانی ارتش آمریکا در عراق

اقتصادنیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 23:24
اقتصادنیوز: منابع امنیتی در عراق از هدف قرار گرفتن دوباره مواضع نیروهای آمریکایی در بغداد خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که مرکز پشتیبانی لجستیک نیروهای ارتش آمریکا در مجاورت فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف حمله قرار گرفته است.

هم‌زمان، شبکه المیادین از وقوع انفجاری در غرب بغداد خبر داد.

هنوز جزئیاتی از هویت این پهپاد و یا خسارات احتمالی ناشی از سقوط آن منتشر نشده است.

سفارت آمریکا در بغداد پیشتر با اشاره به تشدید احتمالی حملات مقاومت عراق زنگ خطر را برای اتباع خود در این کشور به صدا درآورد.

تداوم حملات مقاومت عراق، آمریکا را به وحشت انداخته و واشنگتن از شهروندانش خواسته که عراق را ترک کنند.

سفارت آمریکا در بغداد از تشدید حملات خبر داد و اعلام کرد که طی دو روز آتی حملاتی ممکن است در مرکز بغداد انجام شود.

در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: شهروندان آمریکایی باید فورا عراق را ترک کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.