ادعای مضحک مقام آمریکایی درباره «انتقال موشک از روی یک پل ناتمام»!

عصر ایران پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 23:25
ادعای خبرنگار اکسیوس آن‌قدر با واقعیت در تناقض است که واکنش سیاوش اردلان، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی را نیز برانگیخت. او نوشت: «این پل در حال ساخت بود و قرار بوده در پایان سال افتتاح شود».زز

باراک راوید، خبرنگار آکسیوس، در شبکه ایکس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد پلی که هدف حمله قرار گرفته [پل B2 در کرج]، توسط نیروهای مسلح ایران برای انتقال مخفیانه موشک‌ها و قطعات موشکی از تهران به سایت‌های پرتاب در غرب ایران و همچنین پشتیبانی لجستیکی از نیروهای نظامی در تهران استفاده می‌شده است.

این درحالی است که بنا به گفته منابع داخلی، این پل هنوز به بهره‌برداری نرسیده و قرار بوده در پایان سال افتتاح شود. به گفته این منابع حتی آخرین ستون پل نیز تکمیل نشده و عملاً امکان عبور کامیون یا استفاده عملیاتی از آن وجود نداشته است؛ موضوعی که ادعای مطرح‌شده درباره استفاده نظامی از این پل را زیر سؤال می‌برد.

ادعای خبرنگار اکسیوس آن‌قدر با واقعیت در تناقض است که واکنش سیاوش اردلان، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی را نیز برانگیخت. او نوشت: «این پل در حال ساخت بود و قرار بوده در پایان سال افتتاح شود».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.