انهدام یک پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی در قزوین

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 23:44
قزوین - یک فروند پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی در بخش الموت شرقی منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک فروند پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی در بخش الموت شرقی با پدافند نوین سپاه ذیل پدافند یکپارچه کشور توسط رزمندگان سپاه استان قزوین ساقط شد.

سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در بیانیه خود که به همین مناسبت صادر شده تاکید کرد رزمندگان این سپاه در قزوین با چشمان باز و رصد شبانه روزی دشمنان متجاوز را تنبیه خواهند کرد و با مردم عزیز عهد می بندیم تا دفع فتنه اشرار عالم فدایی شما ملت ایران خواهیم بود فرزندان شما در سپاه پاسداران استوارتر از همه دوران اقتدار ملت ایران را بر دشمنان با مشت های آهنین تحمیل خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.