حبیبی: حضور مردم کرمانشاه نقشه‌های دشمن را بی‌اثر کرده است

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 00:36
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با حضور در مسجد قبا، ایستادگی مردم را عامل ناکامی دشمنان دانست و بر تداوم هوشیاری و حضور آگاهانه در صحنه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی شامگاه پنج‌شنبه در جمع نمازگزاران مسجد قبا در محله فرهنگیان فاز دو کرمانشاه، با اشاره به پایمردی مردم استان گفت: خروش و حضور میدانی مردم، سیلی محکمی بر صورت دشمنانی است که با توهمات خود به دنبال ضربه زدن به کشور بودند.

وی با بیان اینکه حمله به زیرساخت‌های عمومی، ماهیت واقعی دشمنان را برای مردم روشن‌تر کرده است، افزود: اقداماتی نظیر هدف قرار دادن پل‌ها و زیرساخت‌های شهری نشان داد که هدف آنان از ابتدا مقابله با ملت ایران بوده و نه هیچ ادعای دیگری.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: ایستادگی ملت ایران در کنار صلابت نیروهای مسلح، دشمن را دچار سردرگمی و شکست در محاسبات کرده و نقشه‌هایی که برای براندازی و تغییر مسیر کشور داشتند، به بن‌بست رسیده است.

حبیبی با اشاره به اینکه ادامه حضور هوشیارانه مردم در خیابان‌ها بزرگ‌ترین مانع برای اجرای توطئه‌های خارجی بوده است، اظهار کرد: دشمن در ابتدا با ادعای حمایت از مردم وارد میدان شد، اما اقدامات اخیرش چهره واقعی و رفتار متناقض او را آشکار کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی استوار و ریشه‌دار است و هیچ فشاری باعث عقب‌نشینی از آرمان‌ها نخواهد شد. آنچه این روزها در خیابان‌های کرمانشاه مشاهده می‌شود، نمایش وحدت و مقاومت مردمی است که پیام استقامت خود را به جهان مخابره کرده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.