اسقاط یک پهپاد چینی متعلق به ارتش امارات متحده عربی در عمق خاک ایران، سند ورود رسمی امارات به جنگ با ایران و قرار گرفتن رسمی در کنار آمریکا و اسرائیل است. ارتشهای آمریکا و اسرائیل پهپاد وینگ لونگ چینی که در شیراز ساقط شد را در اختیار ندارد و این امارات بوده که قبلاً از این پهپاد علیه یمنیها استفاده کرده و اتفاقاً آنجا نیز هدف قرار گرفته و ساقط شده و حالا وارد جنگ مستقیم با ایران شده است. توضیحات کارشناسان صداوسیما درباره این پهپاد و آنچه رخ داده را میبینید و میشنوید.
اسقاط یک پهپاد چینی متعلق به ارتش امارات متحده عربی در عمق خاک ایران، سند ورود رسمی امارات به جنگ با ایران و قرار گرفتن رسمی در کنار آمریکا و اسرائیل است. ارتشهای آمریکا و اسرائیل پهپاد وینگ لونگ چینی که در شیراز ساقط شد را در اختیار ندارد و این امارات بوده که قبلاً از این پهپاد علیه یمنیها استفاده کرده و اتفاقاً آنجا نیز هدف قرار گرفته و ساقط شده و حالا وارد جنگ مستقیم با ایران شده است. توضیحات کارشناسان صداوسیما درباره این پهپاد و آنچه رخ داده را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.