قدردانی از مواضع پاکستان در قبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران  

الف جمعه 14 فروردین 1405 - 02:34
سفیر ایران در بغداد در دیدار سفیر پاکستان، با قدردانی از مواضع برادرانه دولت و ملت پاکستان در قبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان بر لزوم دستیابی به راه‌حلی عادلانه برای پایان جنگ بر اساس شروط اصولی ایران تصریح کرد.

به گزارش ایسنا، «محمدکاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، روز پنجشنبه سیزدهم فروردین با «زیشان احمد» سفیر پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات سفیر کشورمان ضمن اشاره به مواضع اصولی ایران در قبال جنگ غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، بر تداوم مقاومت و ایستادگی ایران تا تحقق کامل اهداف و رفع دائمی تهدیدات جنگی تأکید کرد.

او همچنین با قدردانی از مواضع برادرانه دولت و ملت پاکستان، به بررسی موضوعاتی از جمله نشست اسلام‌آباد و ضرورت ایجاد امنیت درون‌زا توسط کشورهای منطقه پرداخت و بر لزوم دستیابی به راه‌حلی عادلانه برای پایان جنگ بر اساس شروط اصولی ایران تصریح کرد.

سفیر پاکستان ضمن گرامیداشت یاد رهبر شهید انقلاب اسلامی، با اشاره به حمایت سیاسی و معنوی از کشورمان و اعلام همبستگی دولت و ملت این کشور با جمهوری اسلامی ایران، جنگ علیه ایران را ناعادلانه خوانده و جنایات دشمنان را محکوم کرد. 

همچنین سفیر پاکستان بر ضرورت حل‌وفصل مسالمت‌آمیز و دیپلماتیک بحران با نقش‌آفرینی کشورهای منطقه و چین تأکید کرد.

علاوه بر این، در این ملاقات دو طرف درباره فراهم‌سازی زمینه‌های تقویت مسیرهای دیپلماتیک رایزنی کردند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.