پیام معاون پزشکیان درباره شعار مرگ بر آمریکا

تابناک جمعه 14 فروردین 1405 - 03:41
معاون دفتر پزشکیان نوشت: فقط به حرف‍هایش گوش دهید و جنگ غیرقانونی او علیه ایران را ببینید. او ایران را به مرگ و ویرانی بیشتر تهدید می‌کند.

به گزارش تابناک؛ سید مهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گفته است ایرانی‌ها سال‌ها شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند؟ فقط به حرف‍هایش گوش دهید و جنگ غیرقانونی او علیه ایران را ببینید. او ایران را به مرگ و ویرانی بیشتر تهدید می‌کند. اینها جنایات جنگی هستند. ایرانی‌ها هیچ خصومتی با مردم آمریکا ندارند؛ آنها از رفتار بد دولت آمریکا متنفرند.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.