ایرانی ها از رفتار بد دولت آمریکا متنفرند

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 04:56
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: ایرانی‌ها هیچ خصومتی با مردم آمریکا ندارند؛ آنها از رفتار بد دولت آمریکا متنفرند.

ایرانی ها از رفتار بد دولت آمریکا متنفرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید مهدی طباطبایی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: گفته است ایرانی‌ها سال‌ها شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند؟ فقط به حرف‍هایش گوش دهید و جنگ غیرقانونی او علیه ایران را ببینید. او ایران را به مرگ و ویرانی بیشتر تهدید می‌کند. اینها جنایات جنگی هستند.

وی افزود: ایرانی‌ها هیچ خصومتی با مردم آمریکا ندارند؛ آنها از رفتار بد دولت آمریکا متنفرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.