حمله انتحاری در پاکستان ۲۰ کشته و زخمی برجای گذاشت

عصر ایران جمعه 14 فروردین 1405 - 06:01
حمله انتحاری به یک پاسگاه پلیس در شمال غرب پاکستان ۵ کشته و دست کم ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

مرکز پلیس در شهر 'بنو' واقع در ایالت خیبرپختونخوا هدف بمب‌گذاری توسط یک مهاجم انتحاری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های پاکستانی، در این انفجار تروریستی که هدف اصلی آن نیروهای پلیس بودند، ۵ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حمله را برعهده نگرفته است در عین حال گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان همواره مدعی طراحی و اجرای عملیات های بمب‌گذاری و تیراندازی علیه نیروهای امنیتی و مسوولان دولتی شده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.