سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ایران برای یک تقابل بلندمدت آماده است/ هرگونه مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی مردود است

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 06:27
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران برای یک تقابل بلندمدت آماده است، گفت: دشمن باید منتظر شگفتانه‌های دیگری در روزهای آینده باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی پنجشنبه ۱۳ فروردین در تجمع مردمی در میدان امام خمینی بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه، این حضور را نشانه‌ای از هوشیاری و استقامت ملی دانست و اظهار کرد: این اقدام، پیام روشنی به دشمنان ارسال کرده است.

به روایت ایسنا، وی با رد برخی شایعات درباره وجود تمایل به مذاکره در داخل کشور، تصریح کرد: میان مسئولان درباره نحوه برخورد با دشمن، اجماع کامل وجود دارد و سیاست اصلی، ادامه فشار تا عقب‌نشینی کامل طرف مقابل است. 

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی همچنین هرگونه مذاکره با دشمنان تروریست آمریکایی و رژیم صهیونیستی را مردود دانست.

رضایی با بیان اینکه شدت حملات کاهش نیافته است، افزود: حملات امروز از بزرگ‌ترین عملیات‌ها بوده و دشمن نیز به آن اذعان دارد. دشمن باید منتظر شگفتانه‌های دیگری در روزهای آینده باشد. ایران برای یک تقابل بلندمدت آماده است.

وی با بیان اینکه دشمن مستاصل شده، در باتلاق فرو رفته و امروز برای آتش بس التماس می‌کند ادامه داد: دشمن به سختی شکست خورده و در آستانه یک افتضاح تاریخی و بزرگ است.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.