سفارت ایران در انگلیس روز جمعه در پیامی از اروپا خواست تا منافع خود را اولویت قرار داده و پول مالیات دهندگان اروپایی را صرف جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی نکنند.

به گزارش تابناک، سفارت ایران در لندن در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» در واکنش به پیام «اورزولا فوندرلاین» رئیس اجرایی اتحادیه اروپا که تلاش داشت ایران را مقصر شرایط کنونی جلوه دهد، نوشت: «آیا شما اصلا اشاره کردید که چه کسی واقعا مسئول وضعیت کنونی است؟ چرا مدام جنایات آمریکا و رژیم اسرائیل را نادیده میگیرید در حالی که کل جهان صدای خود را بلند کرده است؟»
سفارت ایران در ادامه نوشت: «ببینید، مالیاتدهندگان اروپایی بهای این اقدامات را میپردازند. وظیفه شما این است که منافع اروپا را در اولویت قرار دهید، نه اسرائیل را.»
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.