سردار شکارچی: دست آمریکایی‌ها به تنگه هرمز نخواهد رسید  

الف جمعه 14 فروردین 1405 - 08:18
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه از زمانی که نطفه آمریکا بنا نهاده شده خوی تجاوزگری و یاغی‌گری در آنها بوده است، گفت: به هیچ عنوان دست آمریکایی‌ها به تنگه هرمز نخواهد رسید.

به گزارش مهر، سردار ابوافضل شکارچی در گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: آمریکایی ها بر اساس برآورد غلط وارد جنگ شدند و حمله آمریکا و رژیم صهیونی به دنیا نشان داد مذاکره با آمریکا هیج سودی ندارد و همه اش خسارت و ضرر و زیان است.

وی گفت: ترامپ در طول تاریخ آمریکا دروغگوترین، بی‌آبروترین و حقیرترین رئیس جمهور آمریکا به شمار می‌رود.

شکارچی خطاب به دشمنان اظهار داشت: شما هیچ دستاوردی نداشتید، شما هر روز از روز اول جنگ یک مرحله عقب نشینی را نمایان کردید، شما می‌خواستید نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را نابود کنید؛ شما میگفتید که ما باید بر تنگه هرمز تسلط پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان دست آمریکایی‌ها به تنگه هرمز نخواهد رسید.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.