واکنش ستاره کره‌ای به اعتراضات؛ زمان خداحافظی را خودم تعیین می‌کنم

خبرورزشی جمعه 14 فروردین 1405 - 09:06
سون هیونگ‌مین با انتقادها درباره افت عملکردش مواجه است و به تلاش برای بهبود وضعیت خود در باشگاهش ادامه می‌دهد.

سون هیونگ‌مین، بازیکنی که بیشترین بازی ملی را برای کره‌جنوبی انجام داده و دومین گلزن برتر تاریخ این تیم است، در بازی مقابل اتریش که با شکست ۱-۰ همراه بود، چندین موقعیت را از دست داد و عملکردش پیش از جام جهانی زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

این بازیکن ۳۳ ساله در پیروزی ۴-۰ مقابل ساحل عاج از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. هونگ توضیح داد که این تصمیم به دلیل بیماری سون بوده است. او به خبرنگاران گفت: «سون هیونگ‌مین قلب تیم ماست و من هرگز به او شک نکرده‌ام. سعی کردم دقایق بازی‌اش را مدیریت کنم، زیرا او با سرماخوردگی به اردو آمد. به‌عنوان کاپیتان و بازیکنی باتجربه، سون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.»

سون که هنوز در این فصل برای باشگاهش لس‌آنجلس اف‌سی در لیگ ام‌ال‌اس گلزنی نکرده، به انتقادها درباره افت عملکردش پاسخ داد. او گفت: «وقتی زمان خداحافظی از تیم ملی برسد، خودم تصمیم می‌گیرم. اگر نتوانم در سطح بالا بازی کنم، نباید در تیم ملی باشم. اکنون باید به باشگاهم برگردم و سعی کنم عملکرد بهتری داشته باشم. ناراحت‌کننده است که هر بار دچار افت موقتی می‌شوم، از کاهش سطح بازی‌ام صحبت می‌کنند. می‌دانم به‌خاطر گل‌های زیادی که در این سال‌ها زده‌ام، انتظارها از من بالاست. همیشه تمام تلاشم را می‌کنم و از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم.»

بیشتر بخوانید: بی‌نظمی و هرج و مرج در بلیت‌فروشی جام جهانی؛ هیچ‌کس راضی نیست!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.