تراکتور، ریکاردو آلوز را نقره داغ کرد

برترین‌ها جمعه 14 فروردین 1405 - 09:17
ریکاردو آلوز با شکایت تراکتور علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.

خبر ورزشی: ریکاردو آلوز با شکایت تراکتور علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.

2140537_767

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس رای صادره از سوی فیفا، ریکاردو آلوز علاوه بر محرومیت چهار ماهه از حضور در مسابقات رسمی، موظف به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه تراکتور شد.

این تصمیم در پی جدایی آلوز و پیوستن او به سپاهان علی‌رغم داشتن قرارداد سه‌ساله اتخاذ شد. واحد حقوقی تراکتور با ارائه مستندات قانونی به فیفا، از حقوق باشگاه صیانت کرد و توانست مرجع بین‌المللی را به محکوم کردن بازیکن وادار کند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.