روز گذشته به دنبال بمباران دشمن آمریکایی صهیونی و بروز حادثه در استان البرز، در حالی که نیروهای عملیاتی صنعت برق همزمان و در حین عملیات برای رفع نقص شبکه در منطقه پل البرز حضور داشتند، پهپادهای دشمن آنها را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما در این حادثه تعدادی از خطوط ارتباطی با نیروگاهها از دست رفت و چند پست برق نیز از مدار خارج شد.
با وجود خسارت به تجهیزات و آسیب به برخی نیروها، همه همکاران در سلامت هستند و با روحیهای مثالزدنی در زیر حملات برای بازسازی شبکه برق و خدمترسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
جهادگران صنعت برق حتی در شرایط خطر و در حین بمباران نیز برای پایداری برق کشور در میدان خدمت میمانند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.