اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران راهی بیشکک شدند

مشرق نیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 10:25
تیم ملی کشتی فرنگی ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا امروز راهی قرقیزستان شد.

به گزارش مشرق، شاگردان حسن رنگرز امروز از طریق مرز زمینی و با توجه به در پیش بودن یک سفر طولانی چند روز زودتر راهی بیشکک، محل برگزاری مسابقات شدند.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در این رقابت‌ها:

۵۵ کیلوگرم: محمد حسینوندپناهی
۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا
۶۳ کیلوگرم: عرفان جرکنی
۶۷ کیلوگرم: احمدرضا محسن‌نژاد
۷۲ کیلوگرم: محمد جواد رضایی
۷۷ کیلوگرم: علی اسکو
۸۲ کیلوگرم: محمد امین حسینی
۸۷ کیلوگرم: غلامرضا فرخی
۹۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.