حمله به انبار امدادی هلال‌احمر در بوشهر؛ تخریب ۲ کانتینر و ۲ خودرو

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 11:01
بوشهر- مدیرعامل هلال احمر بوشهر از حمله پهپادی مستقیم به انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر استان ‏بوشهر خبر داد.

احسان ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در حمله پهپادی مستقیم به انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر استان ‏بوشهر در منطقه چغادک، ۲ دستگاه کانتینر هلال‌احمر تخریب شد.

وی ادامه داد:در پی این حمله که ساعت پنج صبح امروز انجام شد، ‏۲ دستگاه کانتینر امدادی چرخ‎دار و ۲ دستگاه اتوبوس و خودروی امدادی از بین رفتند.‏

ایزدپناه افزود: این حمله در حالی صورت گرفته که طبق کنوانسیون‌های ژنو و قواعد و اصول حقوق بین‌الملل بشردوستانه، هدف قرار دادن تجهیزات و زیرساخت‌های امدادی ممنوع است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.