سپاه از انهدام دومین فروند از جنگنده فوق پیشرفته اف سی و پنج آمریکایی در آسمان مرکزی ایران خبر داد.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: دومین فروند از جنگنده فوق پیشرفته اف سی و پنج آمریکایی در آسمان مرکزی ایران توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته هوافضای سپاه منهدم شد.
جنگنده فوق از اسکادران لکن هیث میباشد.️این جنگنده به طور کامل منهدم شده و سقوط کرده است، طی دوازده ساعت گذشته، این دومین جنگندهای است که توسط پدافند سپاه منهدم گردیده است، به دلیل متلاشی شدن جنگنده از سرنوشت خلبان خبری در دست نیست.️این اولین پاسخ نیروهای مسلح ما به یاوه گوییهای ترامپ است.
گفتنی است، تاکنون در مجموع ۱۵۵ فروند پهپاد از انواع مختلف شامل هرمس ۴۵۰، هرمس ۹۰۰، MQ-9، اوربیتر و لوکاس مورد هدف قرار گرفته و سرنگون شدهاند.همچنین شمار جنگندههای هدفگرفتهشده به ۹ فروند رسیده است که در میان آنها مدلهایی شامل اف-۱۵، اف-۱۶، اف-۱۸ و اف-۳۵ دیده میشود.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.