بخشی: توزیع ۳۰ تن آرد مازاد در مشگین شهر

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 11:16
مشگین شهر - فرماندار مشگین‌شهر از توزیع ۳۰ تن آرد مازاد در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

مهدی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد : با هدف ارائه خدمات مطلوب و تامین آرد و نان مورد نیاز شهروندان و مسافران ۳۰ تن آرد مازاد بر سهمیه شهرستان در بین نانواییها توزیع شد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی توسط دشمن و شرایط حاکم برکشور و ورود مسافران از دیگر شهرهای کشور و افزایش جمعیت سیار از بعد خانوار شهری و روستایی و تلاش مستمر ارکان دولت در سطح استان و شهرستان و ارائه خدمات اداری در بخشهای مختلف خاطر نشان کرد: به فضل الهی مشکل خاصی در تامین کالاهای اساسی وجود نداشته و با پیگیری های به عمل و برآوردهای انجام یافته ۳۰ تن آرد مازاد بر سهمیه شهرستان در سه روز گذشته توزیع شده است .

فرماندارشهرستان مشگین شهر همچنین تصریح کرد:در شرایط کنونی دولت نیز با هماهنگی با دیگر قوای کشور بازدیدها و بازرسی های روزانه بر بازار را به صورت مستمرانجام می دهند و با گران فروشان و متخلفان بازار با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد مقتضی انجام می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.