سی و چهارمین اجتماع «نحن المنتقمون» مردم کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 11:20
کرمانشاه- سی و چهارمین شب از اجتماع مردمی «نحن المنتقمون» با حضور مردم ولایتمدار کرمانشاه، جمعه چهاردهم فروردین از چهارراه وکیل‌آقا به سمت میدان غدیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم بصیر و انقلابی کرمانشاه در ادامه تجمعات و اعلام انزجار خود از استکبار، آماده برگزاری سی و چهارمین شب از اجتماع بزرگ و حماسی با عنوان «نحن المنتقمون» می‌شوند.

بر اساس فراخوان منتشر شده، این مراسم که نشان‌دهنده اراده، ایستادگی و خروش اقشار مختلف مردم در برابر دشمنان است، شامگاه جمعه چهاردهم فروردین ماه، رأس ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مسیر حرکت این اجتماع و راهپیمایی مردمی در شهر کرمانشاه از چهارراه وکیل‌آقا آغاز شده و تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهای استکبارستیزانه به سمت میدان غدیر حرکت خواهند کرد.

از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه دعوت شده است تا با حضور پرشور خود در این اجتماع شبانه، بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بر لزوم انتقام و مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.