پل افتتاح نشده؛ پل انفتاح و فتح

الف جمعه 14 فروردین 1405 - 12:00

با تخریب پل B1 این نماد خلاقیّت و استقلال فکری و علمی ایران، این نماد خدمت و رفاه شهروندی توسط دولت تروریستی و ضد بشری آمریکا، پلِ هر گونه اعتماد، بیش از پیش ویران شد.

نه تهدید برق نه تهدید نفت، مانع این ایستادگی نیست. هم جنگ نفت هم جنگ برق در بلندمدت و به ویژه از جنبه نظامی به سود ماست. وانگهی اگر کوتاه بیاییم، کوتاه نمی آیند، بلکه کوتاهمان می کنند. بنابراین، چاره ای جز پیروزی نداریم، آن هم هرچه بیشتر و قاطع تر. این تقدیر ماست.

تخریب این پل سبب ساختن چند پل مهم برای پیروزی شد: از آگاهی مضاعف برخی غافلان نسبت به عمق شیطانی بودن ترامپ تا مشروعیت بیشتر ایران در افکار عمومی جهان، تا اراده و مشروعیت مضاعف انتقام برای ایران.

این پل، نماد شد و وحدت ما را بیشتر کرد، پلی که خیلی ها از وجودش آگاه نبودند، پل آگاهی شد.

این پل هنوز افتتاح نشده بود تا حرف مزدوری چون باراک راوید (خبرنگار آکسیوس) مبنی بر احتمال استفاده نظامی و عبور تجهیزات، کسی را ذره ای منحرف کند.

پل b1 افتتاح نشده بود اما پل انفتاح و فتح شد

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.