بانک‌های لرستان از شنبه با همه ظرفیت فعالیت می‌کنند

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 12:08
خرم‌آباد - معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: بانک‌های استان از فردا شنبه با همه ظرفیت فعال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید امیدی شاه‌آباد ظهر امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از فردا شنبه ۱۵ فروردین‌ماه همه شعب بانک‌های استان لرستان با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال هستند و به شهروندان خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: با تصمیم استاندار و شورای هماهنگی بانک‌های استان، همه شعب بانکی استان از پانزدهم فروردین به‌صورت ۱۰۰ درصد فعال خواهند بود.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی اخیر تاکنون نیز همه شعب بانکی استان با بیش از ۵۰ درصد ظرفیت فعال بوده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.