تیم ملی کشتی فرنگی عازم قرقیزستان شد

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 12:40
تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به‌منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کشور قرقیزستان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ فروردین  در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: محمد حسینوند پناهی 
۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا
۶۳ کیلوگرم: عرفان جرکنی
۶۷ کیلوگرم: احمدرضا محسن‌نژاد
۷۲ کیلوگرم: محمد جواد رضایی
۷۷ کیلوگرم: علی اسکو
۸۲ کیلوگرم: محمد امین حسینی
۸۷ کیلوگرم: غلامرضا فرخی
۹۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی 
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده


سرمربی: حسن رنگرز

مربیان: حسن حسین زاده، بابک ولی محمدی، فرشاد علیزاده، مهدی علیاری

ماساژور: امین حق پناه
بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روزهای ۱۷ و ۱۸ و مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه در شهر بیشکک برگزار می شود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.