گزارش پلیس از ترافیک ۸ کیلومتری در این جاده

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 12:43
پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۸ کیلومتری در چهارلاین عبور آزادراه تهران-شمال، خروجی مرزن‌آباد به سمت تهران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ عبادی رئیس، پلیس راه استان مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه به سمت استان تهران سنگین است. 

فارس در خبری نوشت: وی با اشاره به ترافیک ۸ کیلومتری متوقف در چهارلاین عبور آزادراه تهران-شمال، خروجی مرزن‌آباد به سمت تهران، افزود: طی هماهنگی انجام شده ساعت ۱۰ انسداد مسیر جنوب به شمال در منطقه یک تهران و آزادراه و همچنین در استان البرز انجام می‌شود. 

رئیس پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه تردد از ساعت ۱۰ صبح امروز به سمت شمال ممنوع شد، تصریح کرد: حدود ساعت ۱۲ از خروجی پل‌زنگوله ابتدای حوزه استحفاظی استان مازندران به سمت استان‌های البرز و تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا خواهد شد. 

عبادی خاطرنشان کرد: در محدوده‌های چلاو، پلیس راه لاریجان، آب‌اسک و گزنک محور هراز به سمت پلور محدودیت یک‌طرفه کوتاه‌مدت را خواهیم داشت. 

وی گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای کندوان و هراز تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت تا شرایط ترافیک به حالت عادی بازگردد.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.